Wednesday 16 January 2013

PROMOSI UNTUK BODY PERFECT

 Kemajuan sesebuah negara banyak mengubah persekitaran, gaya hidup dan pemakanan masyarakat yang tanpa disedari turut mewujudkan masalah kesihatan dan OBESITI.
 Kajian yang dibuat oleh Persatuan Kajian Kegemukan Antarabangsa telah membuktikan masalah obesiti adalah punca kepada pelbagai masalah kesihatan lain di Malaysia. 
Buktinya, di Malaysia, seorang daripada enam dewasa berusia lebih 30 tahun yang mengidap diabetes dianggarkan berjumlah 1.4 juta orang. Penularan tersebut adalah seiring dengan penggandaan bilangan penduduk dengan berat badan berlebihan atau disebut sebagai obesiti. Jelas bahawa tahap kesedaran akan kepentingan menjaga berat badan di kalangan Masyarakat Malaysia masih di tahap yang rendah.

perkara lain yang boleh anda lakukan untuk menjaga kesihatan anda adalah dengan mengawal berat  badan anda .. ramai wanita diluar sana yang mengalami obesiti tahap yang tidak terkawal.
dan sering kurang keyakinan diri bila berhadapan dengan masyarakat disebabkan masalah obesiti terlampau. anda mungkin ingin kurus dan tampil cantik bukan? kini jangan risau lagi .. serahkan pada yang pakar! kami akan cuba menyelesaikan masalah anda dengan pakej-pakej menarik untuk menguruskan badan..

PACKAGE DIAMOND RM2499
ENJECTION  ENZYME BOOSTER 12X
SLIMMING FULL BODY 6X
FREE GIFT
DETOX TEA
MINERAL SUPLIMENT (SE)
OLIVE OIL

PACKAGE GOLD RM1399
ENJECTION  ENZYME BOOSTER 6X
SLIMMING BY PART BODY 8X
FREE GIFT
DETOX TEA
OLIVE OIL

Untuk mengetahui lebih lanjut hubungi kami di 0163350352/0192264056





peneraju kecantikan dan kesihatan wanita

No comments:

Post a Comment