Tuesday 15 January 2013

SELAMAT TAHUN BARU 2013

SALAM SAYANG KEPADA SEMUA PELANGGAN REDKEBAYASPA KAMI UCAPKAN 
DAN SELAMAT TAHUN BARU 2013 ! 

apakah aktiviti tahun baru anda kini? walau bagaimana pun jangan lupa untuk menjaga kecantikan dan kesihatan anda agar sentiasa tampil cantik dan sihat. 

REDKEBAYASPA kini mengadakan promosi tahun baru .. 
 FACIAL UP-LIFTHING + VITAMIN C KINI HANYA RM89.

APAKAH KEPENTINGAN ANDA UNTUK MENJAGA KULIT WAJAH???

Wanita, anda perlu menjaga kesihatan kulit wajah anda agar sentiasa nampak muda jelita .
Bagi wanita yang mengutamakan kecantikan, tentu  anda mahu memelihara seri wajah agar nampak sentiasa muda, menawan dan ceria bukan?
Ada banyak element yang boleh memudaratkan kesihatan kulit seperti pancaran matahari, asap yang tercemar,...hmm habuk dan aktiviti rutin seharian yang secara tidak langsung menjejaskan kesihatan kulit anda tanpa anda sedari. 
Ini menyebabkan kulit muka menjadi gelap,berbintik dan mula berkedut. 
oleh itu Rawatan facial menawarkan peluang mendapatkan khidmat juru kecantikan bagi memperbaiki tahap kesihatan kulit wajah dengan lebih teliti dan berkesan, berbeza dengan cara yang biasa kita lakukan di rumah kerana facial up-lifthing kami menggunakan mesin-mesin yang selamat dan berkesan untuk menegangkan wajah anda justeru dapat merawat masalah sel kulit mati serta mematikan kuman-kuman jerawat.
Kaedah dan bahan yang digunakan menjamin keberkesanan rawatan ini kerana rawatan di spa kami menggunakan produk VAGHEGGI yang ditemui dari bahan semulajadi dan terbahagi kepada jenis-jenis kulit wajah anda.Selain itu bila disebut sebagai facial, ia menawarkan teknik rawatan yang selesa, urutan muka dan mampu menenangkan minda anda. jadi kunjungilah kami diredkebayaspa bersama rakan-rakan anda untuk menerima perkhidmatan daripada kami. ^_^ 

peneraju kecantikan dan kesihatan wanita

No comments:

Post a Comment